Svar til de hyppigste spørgsmål
Hvordan opsiger jeg abonnementet?
Du kan opsige abonnementet på to måder:
Inde i appen
Inde i appen kan du trykke på “Abonnoment” under profil, og komme direkte derhen, hvor det kan opsiges – vist til højre
Uden at åbne appen
IOS:
1) Åbn appen Indstillinger.
2) Tryk på dit navn.
3) Tryk på Abonnementer.
4) Tryk på det abonnement, du vil administrere. Kan du ikke se det abonnement, du leder efter?
5) Tryk på Cancel Subscription (Opsig abonnement).
Du kan læse mere her.
Android:
1) Åbn Google Play-appen.
2) Tryk på profilikonet øverst til højre.
3) Tryk på Betalinger og abonnementer Abonnementer.
4)Vælg det abonnement, du vil opsige.
5) Tryk på Opsig abonnement.
Du kan læse mere her.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan komme ind på min konto?
Hvis du ikke kan tilgå din konto, så kan du fra login siden vælge glemt kode. Her kan du indtaste din e-mail, og modtage et link til at oprette en ny kode (tjek dit spamfilter). Du skal fremover logge ind med den indtastede e-mailadresse og den valgte kode direkte i log ind feltet, som vist til højre, og altså ikke via Facebook, Apple id, eller Google log ind.
Hvis du modtager en besked om, at denne e-mail ikke er tilknyttet en bruger, så tjek venligst, at det er den rigtige mail du indsender. Særligt, hvis du har en iCloud bruger, så bør du være opmærksom på, hvilken e-mail, der er tilknyttet.
Kontakt information
Min Hjernerystelse ApS
Reersøgade 8b 2., 2100 København Ø
Cvr-nummer: 42398470
E-mail: info@minhjernerystelse.dk